Efektivní komunikace s
Email Marketing

Víte, že můžete prostřednictvím kvalitního Email Marketingu generovat až 15% obratu? Posíláte klientům, nebo  uživatelům newslettery a nikdo je nečte? Zásobujete vašimi promo-emaily vaše zákazníky a nikdo na ně nereaguje nákupem, nebo jiným zapojením? Pomůžeme vám zlepšit strategii emailového marketingu!

 

Často kladené otázky k
e-mailing

Dobře nastaveným email marketingem o sobě dáváte uživatelům, nebo klientů neustále vědět, co se u vás děje. Klienti, kteří u vás někdy nakoupili nebudou jen tak chodit na vaše stránky a sledovat, co je u vás nového, jaké jsou nové produkty, jaké aktuálně běží výprodeje atd.. Musíte jim o tom „říct“ a e-mailing je jednou ze způsobů jak to dělat efektivně.  

Je to jednoduché, opravdu kvalitně nastavený email marketing může podle naších zkušeností generovat okolo 15% celkového obratu e-commerce projektů. Pokud tedy víte, že vaše email komunikace přináší jen 3-5% obratu, je tam určitě prostor ke zlepšení. 

Pokud provozujete eshop, tak by první volbou mohl být Mailchimp, ideální řešení pro začínající shopy protože má i zdarma účet přes který můžete pracovat s 2000 uživateli a poslat 10 000 mailů měsíčně. Mailchimp ma i možností A/B testování, automatizací nebo např. kvalitní analytiku. Dalším řešením může být Hubspot,  ActiveCampaign nebo MailerLite.

Může to mít několik důvodů:

  1. Email pro není pro uživatele relevantní. Když si u vás koupí zákazník např. kvalitní herní počítač a vy mu pošlete email, že máte akci na sekačky, s vysokou pravděpodobností to nezaujme.
  2. Předmět mailu nevyvolá zájem. Předmět „Sleva 30%“ asi nebude fungovat lépe než předmět  „Jaké slevy na vás čekají do konce června?“
  3. Nejste osobní. Když uživatel cítí na druhé straně robota, tak bude reakce vždy chladnější. „Dobrý den, Jiří“ bude fungovat lépe než jen klasické „Dobrý den….“
  4. Emaily, nejsou aktuální = Buďte aktuální. Zkuste reagovat na to, co by uživatelé nebo zákazníci mohli aktuálně řešit s ohledem na např. počasí, roční dobu, informace z médií atd.
  5. Email není důležitý. Klienti o vás ví, ale poslali jste jim mail, který nepůsobí tzv. nevyhnutelně, klinet mail zaznamená, ale řekne si, že to počká protože není tlak na termín, omezené množství nebo unikátnost nabídky.   
CO MŮŽETE OČEKÁVAT
Jak vám může pomoci kvalitní email marketing?

1. Navýšení obratu

Pravidelnou a dobře nastavenu mailovou komunikací se zákazníky můžete navýšit obraty i o 15%.

2. Povědomí o značce

Samotným přihlášením k odběru newsletteru dává uživatel najevo, že se chce "spojit" s vaší značkou.

3. Věrnost zákazníků

Email marketing může motivovat zákazníky k dalším nákupům a tím pádem zvyšováním slev a benefitů.

Skymax realizace
Prohlédněte si některé
projekty na kterých jsme pracovali

Email Marketing je nedílnou součástí každé kampaně zaměřené na výkon a loajalitu zákazníků.

CO O NÁS ŘÍKAJÍ KLIENTI?
image
Leo Sadil
CEO u stavba&design
Se Skymax spolupracuji už více jak 5 let, za tu dobu nám několika násobně vrostla návštěvnost a web nám začal produkovat až 8 zakázek ve stavebnictví denně, nyní si už můžeme vybírat, čemu se budeme věnovat...
image
Michal Pravda
Pravda Legal
Jako právník jsem byl přesvědčen, že webové stránky jsou jen k prezentaci, ale nyní mi přináší zajímavé případy...

Zajímá vás, jak zlepšit email marketing? Kontaktujte nás.

Adresa

Na Perštýně 342/1, 110 00 Staré Město

Email

info@skymax.cz

Telefon

+420 777 271 788