Správa sociálních sítí
Reklama a komunikace na sociálních sítích

Hledáte úspěšnou strategii při správě sociálních sítí? Přivedeme vám fanoušky, které bude skutečně zajímat co děláte. Zajistíme vysoký organický dosah vašich příspěvků n asociálních sítích.     

Často kladené otázky
Komunikace na sociálních médiích

Snažte se vždy získat fanoušky organicky, tedy bez reklam. Získání fanoušků na sociálních sítích organickou cestou je z pohledu z pohledu dlouhodobé strategie velmi důležité. Vaše příspěvky budou mít vyšší dosah, než kdyby jste získávali fanoušky jen placenou formou. Základem je kvalitní obsah, sdílení, oslovení  

Pokud si kladete otázku, na jakých sociálních sítích má smysl mít profil nebo inzerovat? V rámci českého prostředí jde především o Facebook a Instagram. Když komunikujete nějaké B2B řešení je tím pravým místem Linkedin.   

Jistě jste slyšeli o možnosti spojení s tzv. Infuencerem, tedy člověkem, za kterým stojí větší množství fanoušků a je schopen ovlivnit jejich nákupní chování tím, že bude sdílet informace o vašem produktu nebo službě. Cena za tuto spolupráci je určována různě, někdy může jít o model platby za publikovaný příspěvek, tady se cena pohybuje od 700 – 10 000,-Kč, cenu v tomto případě především určuje povědomí ( množství fanoušků ) daného influencera.  Pokud influencera zajímá osobně váš produkt, můžete si dohodnout barter nebo provizní prodej.

JAK POSTUPUJEME?
NAŠICH 6 HLAVNÍCH KROKŮ PŘI SPRÁVĚ SOCIALNÍCH MÉDIÍ

1. Příprava strategie

Na začátku připravíme detailní strategii, ve které si definujeme formu a obsah správa sociálních médii. Vybereme cílovou skupinu a připravíme způsob jak nejlépe tuto CS oslovit.

2. Publikování a plány

Kampaně a příspěvky jsou předem naplánovány v rámci publikačního plánu. Díky plánům si můžete líp plánovat svoje marketingové aktivity a komunikaci.

3. Komunikace

Komunikace s fanoušky na sociálních sítích je základ. S růstem publika na sociálních sítích přibude i množství komunikace s uživateli a fanoušky a velmi záleží, jak tuto komunikaci zvládnete.

4. Analytika

Bez dobře nastavené analytiky by reklama na sociálních sítích byla víceméně zbytečná. Díky dobře nastavené analytice budete mít jasný obraz o tom, jak vám vaše komunikace funguje.

5. Reklama sociálních sítích

Chcete na sociálních sítích komunikovat váš produkt nebo službu a máte k tom připravené budgety, je reklama na sociálních sítích jednou z těch nejefektivnějších v rámci celého online marketingu.

6. Engagement na sociálních sítích

Zapojení nebo také engagement na sociálních sítích jednoduše znamená jak intenzivně reagují fanoušci na vaše příspěvky. Může se jednat o komentování, sdílení nebo počet "lajků".

Ukázky našich prací
Komplexní digitální
Strategie & kompetence

Několik z realizovaných projektů Skymax. zaměřujeme se na výkon a efektivitu. Růst a strategii vašeho projektu nechte na nás!

CO O NÁS ŘÍKAJÍ KLIENTI?
image
Leo Sadil
CEO u stavba&design
Se Skymax spolupracuji už více jak 5 let, za tu dobu nám několika násobně vrostla návštěvnost a web nám začal produkovat až 8 zakázek ve stavebnictví denně, nyní si už můžeme vybírat, čemu se budeme věnovat...
image
Michal Pravda
Pravda Legal
Jako právník jsem byl přesvědčen, že webové stránky jsou jen k prezentaci, ale nyní mi přináší zajímavé případy...

Chcete aby vaše reklama na sociálních sítích fungovala? Kontaktujte nás!

Addresa

Na Perštýně 342/1, 110 00 Staré Město

Telefon

+42 777 271 788