

Hledáte úspěšnou strategii při správě sociálních sítí? Přivedeme vám fanoušky, které bude skutečně zajímat co děláte. Zajistíme vysoký organický dosah vašich příspěvků n asociálních sítích.
- Reklama na Facebook
- Lead Generation
- Reklama na Instagram
- Komunikace Linkedin

Snažte se vždy získat fanoušky organicky, tedy bez reklam. Získání fanoušků na sociálních sítích organickou cestou je z pohledu z pohledu dlouhodobé strategie velmi důležité. Vaše příspěvky budou mít vyšší dosah, než kdyby jste získávali fanoušky jen placenou formou. Základem je kvalitní obsah, sdílení, oslovení
Pokud si kladete otázku, na jakých sociálních sítích má smysl mít profil nebo inzerovat? V rámci českého prostředí jde především o Facebook a Instagram. Když komunikujete nějaké B2B řešení je tím pravým místem Linkedin.
Jistě jste slyšeli o možnosti spojení s tzv. Infuencerem, tedy člověkem, za kterým stojí větší množství fanoušků a je schopen ovlivnit jejich nákupní chování tím, že bude sdílet informace o vašem produktu nebo službě. Cena za tuto spolupráci je určována různě, někdy může jít o model platby za publikovaný příspěvek, tady se cena pohybuje od 700 – 10 000,-Kč, cenu v tomto případě především určuje povědomí ( množství fanoušků ) daného influencera. Pokud influencera zajímá osobně váš produkt, můžete si dohodnout barter nebo provizní prodej.

1. Příprava strategie
Na začátku připravíme detailní strategii, ve které si definujeme formu a obsah správa sociálních médii. Vybereme cílovou skupinu a připravíme způsob jak nejlépe tuto CS oslovit.
2. Publikování a plány
Kampaně a příspěvky jsou předem naplánovány v rámci publikačního plánu. Díky plánům si můžete líp plánovat svoje marketingové aktivity a komunikaci.
3. Komunikace
Komunikace s fanoušky na sociálních sítích je základ. S růstem publika na sociálních sítích přibude i množství komunikace s uživateli a fanoušky a velmi záleží, jak tuto komunikaci zvládnete.
4. Analytika
Bez dobře nastavené analytiky by reklama na sociálních sítích byla víceméně zbytečná. Díky dobře nastavené analytice budete mít jasný obraz o tom, jak vám vaše komunikace funguje.
5. Reklama sociálních sítích
Chcete na sociálních sítích komunikovat váš produkt nebo službu a máte k tom připravené budgety, je reklama na sociálních sítích jednou z těch nejefektivnějších v rámci celého online marketingu.
6. Engagement na sociálních sítích
Zapojení nebo také engagement na sociálních sítích jednoduše znamená jak intenzivně reagují fanoušci na vaše příspěvky. Může se jednat o komentování, sdílení nebo počet "lajků".
Strategie & kompetence
Několik z realizovaných projektů Skymax. zaměřujeme se na výkon a efektivitu. Růst a strategii vašeho projektu nechte na nás!

